Utsliten

Inser att jag inte bloggat på över ett år.

Mitt OSA som jag har kämpat med långt efter att jag borde insett att jag inte klarade av den miljön kommer jag att avsluta helt. Just nu är jag sjukskriven eftersom jag har hamnat i en djup, djup depression.

Har inte varit så här långt nere sen 1999. Jag har fått ny medicin och kommer troligen att bli inlagd i veckan som kommer för jag går bara mer och mer sönder inuti.

Att försäkringskassan nu vaknat till liv trots att jag försökt hålla dem informerade om mitt OSA och nu bestämt att jag har fått ökad arbetsförmåga och därför bara ska ha halv sjukersättning vilket innebär en inkomst på 4 400:-/månad underlättar inte precis situationen.

Jag känner inget intresse för något just nu, jag äter och sover dåligt, orkar inte ens gosa med Eskarina.

Annars twittrar jag mest nuförtiden, och just nu sitter jag mest här i mitt kletiga, svarta depressionsmörker och önskar att tiden inte gick så sakta och att jag kunde sova mer eftersom det är total ovärt att vara vaken just nu.

Kommentera

