Hur man uppfattar värme

Jag gillar värme och fryser väldigt lätt. Häromdagen satte sig L och jag i en solvarm bil. Hon satt där i en ganska tunn blus och tyckte det var outhärdligt varmt. Jag satt i min hoodie av betydligt tjockare tyg och bara myste och njöt av värmen.

När andra tycker det är varmt och skönt tycker jag oftast att det är i kyligaste laget. Är ofta den som har mest kläder på mig och så har det alltid varit så länge jag kan minnas.

3 responses to “Hur man uppfattar värme

  1. Hei 🙂
    Surfade runt och hamnade på din blogg, väldigt intressant läsning.
    Själv är jag nog lite tvärtom jämfört med dig, (har liknande diagnoser) jag klarar nog kylan bättre än värmen.
    Hoppas det är okei att jag lämnade några rader 🙂

  2. vegangeekgirl

    Hej, självklart är det okej. Jag tycker det är trevligt när folk lämnar kommentarer!

  3. Läste här. /J

Kommentera

