Allting är relativt

Eller inte allting men en hel del. Under utredningen fick jag göra mentaliseringsuppgifter.

Jag fick läsa ett antal scenarior och svara på hur jag trodde andra skulle uppfattat dem.

Jätteknepigt jag grubblade länge och väl innan jag svarade.

Sista dagen fick jag reda på mina poäng 17.06/24 jag blev jätteimpad av mina höga poäng och hann tänka att det måste vara rena NT-poängen det där.

Då psykologen fortsatte sin mening. ”De med Aspergers eller Autism brukar i genomsnitt ligga på 19.3”

Så var det med det, undrar vad NT folk ligger på i snitt?

Kommentera

