Äntligen ett datum!

Eller tre datum faktiskt om man skall vara lite petig! Kära Syster ringde mig för en stund sen för berätta att hon pratat med Cereb AB igen och jag har tre tider! 16, 17 & 18 Maj klockan 9:00 de två första dagarna och klockan 13:00 den sista dagen.

Det är visserligen mer än en månad kvar men att äntligen ha en tidsplan för när utredningen blir av känns fantastiskt.

Vi får försöka hitta någonstans att sova i Stockholm de nätterna för att åka fram och tillbaka från Nyköping blir rätt träligt.
Kanske åka upp redan på söndagen för att slippa gå upp i svinottan på måndagen samt hitta någon som kan titta till Eskarina och Isis som inte alls gillar att vara ensamma så länge.

Jag är så glad, jag vet inte vad resultatet blir men hoppas på något som gör att jag slipper att vända mig till psykatrin igen som ärligt talat aldrig riktigt begripit sig på mig.

Är på jobbet så det får bli en kort post, kunde dock inte vänta för jag är så glad!

One response to “Äntligen ett datum!

  1. SÅ UNDERBART!!! Hoppas verkligen att det blir en bra utredning och att det kan ge den hjälp du behöver. Jag gläds med dig mer än du kan föreställa dig.

Kommentera

