Skoldags igen

Jag är så trött idag att eleverna får ägna sista delen av lektionen åt nätet och hotmail. De är klara med sin uppgift och jag bloggar därför under lektionstid. På torsdag skall jag ha ett möte med handläggaren.
Så meningslöst! Hon frågar samma saker varje gång. Jag har inte lust att sitta och torrprata. Remiss för ny utredning skall vara skriven nu. Hoppas jag får besked snart. Väntan är så påfrestande!

Ett svar till “Skoldags igen

  1. Nej, att torrprata är inte din grej. Inte min heller för den delen. Det är en helt annan sak om det handlar om något intressant – då kan vi båda prata. Men det går inte att jämföra på samma dag, knappast samma vecka ens.
    Jag uppdaterade min hemsida igår, så du kan ju pass apå att kika litet där om du har lust.
    Kram på dig mitt hjärta!

Lämna en kommentar