Matlagningsproblem

Mina ögon svider, jag har huvudvärk som känns som den kommer att förvärras och det kliar i gommen.
Håller jag på att bli sjuk? Nejdå, det är bara matlagning på gång Syster skär lök i köket själv sitter jag i vardagsrummet, vår lägenhet är inte så stor så jag kan inte komma så lång från köket hur jag än gör.
Om jag skalar potatis eller palsternacka får jag enorm klåda i ansiktet även om jag tar en antihistamintablett innan vilket hjälpte förut. Vad är det för underliga allergier jag har utvecklat?
Jag kan nämligen äta både lök, palsternacka och potatis.

Kommentera

