Ifylld!

Enkäten är nu ifylld och inskickad, så skönt det kändes att få berätta även om det mest var kryssfrågor så fanns det tre rutor att skriva i på sista sidan så jag fyllde dem med text. Sen klickade jag på ”skicka” knappen!
Ja, jag fyllde inte i pappersformuläret som jag fick hem, orka liksom. För det är väl en sak att fylla i det för hand, det kan fungera hyfsat bra, det fanns även frankerat kuvert men det lär inte traska till brevlådan själv och det är alltför stor risk att tiden bara rinner väg, att kuvertet kommer på avvägar också. Jag surfade istället in på den websideadress som fanns angiven, loggade in med streckkoden som sitter på en lapp på baksidan av formuläret! Mycket smidigt.

One response to “Ifylld!

  1. Svar: Tack för kommentaren! Du har så rätt så. 🙂 Kram

Kommentera

