Städning är inte bra

Har försökt att röja plats på mitt rum för att få dit en TV så jag kan få upp mitt Wii och spela spel samt använda mig av balansbrädan, inte mycket har hänt dät. Eller snarare jag har bara lyckats förvärra situationen, inte nog med att jag inte lyckas bringa ordning när jag städar. Jag är så utomordentligt talanterad att jag lyckas förvärra situationen.
Så jag plockar en stund och ”poff” försvinner den lilla golvytan som gjorde att jag kunde ta mig till och från sängen.
Jag lägger mig ner en stund på sängen och är ledsen och uppgiven, när jag ligger där virar jag ärmen från min pjamasjacka runt min hand, inte så mycket för att pjamasen är min snuttefilt eller så utanför att den ligger nära till hands och är i ett material som är väldigt lämpat för detta och jag gillar att ha någonting att hålla i. Jag har ingen favorit som jag har med mig utan jag använder mig av vad som råkar finnas inom räckhåll.
Ligger där i säkert tio minuter eller så innan jag blir rastlös, sätter mig upp och fortsätter att förvärra röran i en fåfäng ansträngan att bringa ordning.

Jag önskar att jag hade ett datum när den nya utredningen blir av för att ha någonting att räkna ner till, något slags greppbart mål. Jag ser fram mot att få beskriva mitt liv, hur saker inte fungerar, hur svårt det är med sociala och allt det där med någon som har kunskaper att förstå mig, att få göra detta utan att som förra gången vara drogad av diverse lugnande och annat som inte hjälpte mig att må bättre utan bara bedövade mig och gjorde mig långsam och inte mig själv.

Går ut i vardagsrummet och sätter mig vid mina nya blanka dator, funderar på att duscha, man väntar nog lite eftersom problemet är inte att jag luktar illa (tror jag) utan att jag hatar min kropp och det lär jag inte kunna duscha bort.

Köpte en ny BH innan jul, jag ville egentligen ha en som plattar till bysten och får mina bröst att se mindre ut, Syster som var med frågade expediten efter något sådant varpå svaret blev att det fanns ju inte och det gick ju inte samt en hurtig kommentar ”vi har ju tuttar” mm jag vet tänkte jag, men jag vill ändå att de skall synas mindre, de är inte så stora att jag kan få bröstförminskning precis det är bara att jag vantrivs extremt med dem, sen såg jag ett program häromdagen om män med Gynekomasti där jag bland annat fick lära mig att även om man förminskar brösten finns det risk att eländet bara växer till sig igen och det verkar ju inte som någon hit om man säger så.

Kommentera

