Hittat lösningen på oredan hemma!

Ingen av oss är någon stjärna på städning och att hålla ordning men nu har jag hittat lösningen i expressen vi skaffar oss varsitt barn och sen följer vi råden detta lilla bildspel sen kan våra småttingar lära oss att hålla ordning!
Undrar när man kan börja? När barnen lärt sig gå? Eller fungerar det tidigare?
Sen får man ju hoppas att mitt lilla barn inte ärvt NPF av mig för då kan det bli lite knepigt med vår plan 😉

Tittar på Tv4 Fakta (klockan är nästan 05:00 inget fel på dygnsrytmen här) och i reklampausen är det en trailer för programmet ”Kvinnostyrkan” som irriterar mig lika mycket varje gång ”Tänk dig en polisstyrka blblabla kvinnor so proffsigt kombinerar yrkesliv och privatliv” för vadå? Kvinnor brukar inte ha något yrkesliv? Eller män har inget privatliv? Alternativt tvärt om.
Va? Nej jag har inget bättre för mig än att reta mig på det dessutom är det viss nötning, jag tittar mycket på den kanalen och har hört det alldeles för många gånger.

Ont i huvudet, ont i halsen och snuvig, kan ju inte vara sjuk nu när det är dags för vaccinering.

Kommentera

