Som ett brev på posten

Eller inte ”som” det var verkligen ett brev, som kom idag. Från Habiliteringen, jag öppnade spänt kuvertet och plockade ut lappen som låg i

”Hej Kimberly
Vi har efter bedömingssamtalet beslutat att sätta upp dig på väntelistan för utredning. Har du några frågor är du välkommen att ringa mig på xxxx-xx xx xx

Med vänlig hälsning
Psykologen”

OMG WTF BBQ! Det rör på sig, jag menar jag vet att väntelistan är grymt lång, men jag är i alla fall med på den!

Nu skall jag stänga ner datorn, spela lite Pokêmon och sen gå och lägga mig på sömntablett spikmatta.

2 responses to “Som ett brev på posten

  1. Syster yster

    Grattis. Jag är så glad för din skull. Hoppas inte väntan blir för lång, men du med ditt oändliga tålamod klarar det nog 😉

    Kram Syster yster

  2. vegangeekgirl

    Tack älskade Syster-Yster.
    men du med ditt oändliga tålamod klarar det nog
    Precis, förstår så väl att du är avundsjuk på mig och mitt oändliga tålamod :p

Kommentera

