Otäcka tv-program

Vi tittar på Criminal Minds just nu. Ett avsnitt vi spelade in häromdagen, jag koncentrar mig mest på datorn men sneglar samtidigt försiktigt på tvn, jag vill gärna se hur det går, men är egentligen lite väl otäckt för mig.

Jag har börjat följa det igen, jag gillar personerna i serien men vet inte hur länge jag kan fortsätta följa det, det är som sagt  lite för otäckt för mig. Våldsinslagen är lite väl detaljerade och många och jag som brukade kunna titta på hur mycket skräckfilmer som helst.

Kommentera

