Uppdatering

Vi är fortfarande hundvakter, katterna har vant sig vid Godishunden och sen finns här ju en inglasad altan som är *mycket* spännande att utforska.

Godishunden har åter varit hos veterinären och hon verkar svara bra på antibiotikan men eftersom det kan återvända och snabbt bli väldigt illa har vi i samråd med veterinären, husse & matte kommit fram till att hon ändå skall opereras, hon har tid för operation på onsdag morgon, med tillägget att om hon blir sämre innan dess får vi antingen vända oss till en annan klinik med kvälls och helgöppet alternativt så petar de in henne tidigare i planeringen.

Hon verkar må något bättre men är fortfarande trött och inte riktigt sig själv.

Systers biologiska syster var här i kväll, vi hade tjejkväll, åt lite god mat, tog en drink eller två och spelade Mahjong, nu är det inte riktigt detsamma att spela det på 3 som när man är 4 personer, men det är fortfarande roligt.
Jag är den mesta nybörjaren av oss och även om jag uppskattar spelet har jag väl fortfarande känslan att jag inte riktigt vet vad jag sysslar med. 😀

På måndag skall jag träffa Herrr Verksam vilket känns sådär eftersom mitt förtroende för att få någon hjälp därifrån störtdök vid förra mötet men det är väl som de säger.. Det är bara att bryta ihop och gå vidare.

Annars leker jag mest på Facebook just nu och läser Stardust av Neil Gaiman.

Kommentera

