Det är inte lätt med enheter

Det kan så lätt bli lite fel när man postar när man är trött, hårlängden var förstås 0.9 CENTImeter inte MILLImeter det är en viss skillnad där 😀

Just nu är jag på seminarium om internationella frågor, lyssnat just nu på en föreläsare men är alldeles för rastlös och fladdrig för att sitta utan dator. Det går en stund i alla fall eftersom kontakten är för långt bort kör jag på batteriet.

Har naturligtvis stängt av ljudet för att inte störa och tror ärligt att mitt diskreta knattrande på tangentbordet är mindre störande för omgivning är fladdrande händer och hasande hit och dit på stolsitsen.

Min datormus har lagt av och jag har lånat en trådlös av Syster, hoppas den inte tar slut, för där har jag inget reserv och det är lite strul och in dator vill inte låta mig slå på touchpaden igen, får bara något skumt felmeddelande när jag försöker komma åt inställningarna av den.

Kommentera

