0.9 mm klippning

Är nu nyklippt, skönt att vara med långa (det var säkert flera centimeter, för några år sedan hade jag skrattat åt tanken att kalla det långt) min kära mamma gillar inte den här längden utan tycker att det skall vara typ 2 centimeter om inte längre.
Tycka kan hon ju men det är mitt hår 😉 och kära syster lyssnar lyckligtvis till hur jag vill ha mitt hår.

Nu hade jag tänkt skriva mer men klockan är 1:06 och vi skall kliva upp klockan 6:45 och köra till Eskilstuna och vara där hela dagen så det är nog bäst att jag stänger ner för i kväll.

Jag har blivit utmanad två gånger, skall snart ta tag i det!

Kommentera

