Men, men, men

Var har jag trollat bort DAMP-tants loggan? Jag är säker på att den var där nyss när jag hade uppdaterat eller inbillar jag mig saker här? klockan är 2:35 så det är för sent för att jaga bortsprunga loggor eller ta i tu med utmaningarna eller den fina bloggutmärkelsen jag fick härom dan.
Vi gör julmat och julgodis så det står det härliga till! Vi har bestämt för att skjuta på Skåne resan en dag för att få mer tid på oss och för att förhoppningsvis få våra tjusiga mobiler, det är jag som är ivrigast även om Syster också ser fram mot dem, är hon inte fullt lika mycket tekniknörd som mig. Jag är fortfarande hemma från biblioteket eftersom jag har ont i rygg och axlar och inte vill riskera att dra på mig någonting.
Åt linspate innan, det är fina grejer det, Isis försökte sno den från den, eftersom hon också gillar den skarpt.

Våra mobiler strular, det går bra att ringa från dem, men att ringa till dem är mer av en chansning, ibland kopplas man direkt till voice mail trots att mobilen är på och täckning finns, ibland går signalerna fram för den som ringer, men däremot ringer inte mobilen och långt senare får man mess om missat samtal, det är ganska enerverande när man väntar viktiga samtal.

Nej nu skall jag försöka slita mig från datorn och röra mig mot sängen.

Kommentera

