Utmaning 1

Har fått två utmaningar av AddAnna så jag börjar väl med den första. Förresten om någon undrar varför bloggen plötsligt har modererade kommentarer så undrar jag det också, det är samma inställningar som innan, men jag tänkte om jag postar så här, rättar det kanske till sig bara för att motbevisa mig! 😉

1. När gick du upp idag? Cirka 11:30 efter ha somnat vid 7:00 tiden
2. Diamanter eller pärlor? Ingetdera tack!
3. Senaste filmen du såg på bio? Shrek II
4. FavoritTV-program? Bones, Mythbusters, Animal Cops, Animal Precinct, The Closer
5. Vad åt du till frukost? Linsbolognese
6. Vad är ditt andra namn? Sarah My Marianne Kristina
7. Din favoritmat? Linsbolognese tror eller någon annan trevlig vego mat.
8. Vilken mat gillar du inte? Icke-vegansk, stark mat, senap, lakrits.
9. Favoritchips? Lövtunna salta, ätes helst med vanilj sojaglass
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Body Blow med Headless Chickens
11. Vilken bil kör du? Kör inte men åker Hyuandi Atos
12. Favoritmacka? grovt bröd med tartex och ättiksgurka
13. Mänskliga karaktärsdrag, du bara inte kan med? Rasism, trångsynthet, arrogans.
14. Vilka är dina favoritkläder? Skjorta och kargobyxor
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Just nu http://www.computerhistory.org/
16. Favoritklädmärke? Har inget.
17. Försvann? Antagligen
18. Favorittid på dagen? Beror på hur rubbad min dygnsrytm är för tillfället, ursprungligen förmiddag
19. Var är du född? Lunds BB via urakut kejsarsnitt
20. Vilken är din favoritsport att se på? Ingen är totalt ointresserad av sport.
21. Coca Cola eller Pepsi? Nja helst ingen av dem möjligtvis en Cherry Coke vi festliga tillfällen eller en Mountain Dew (pepsi)
22. Fotboll eller ishockey? Nej tack men om jag är tvungen får det bli hockey men jag avstår helst.
23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Skiftar
24. Pedikyr eller manikyr? Nja, jag håller naglarna korta och rena på både händer och fötter det räcker väl?
25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Vi har beställt nya mobiler!
26. Vad ville du bli när du var liten? Ambulansförare, lapplisa är allt jag kommer ihåg
27. Bästa barndomsminnet? Jag vet inte har svårt att rangordna mina minnen
28. Varit i Afrika ? Nej
29. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej
30. Varit med om en bilolycka? Nej
31. Favoritdag i veckan? Fredag
32. Favoritrestaurant? Restaurang Kokyo i Stockholm där det finns gott om vegan alternativ skulle kanske vara Hermans men har inte ätit där…än
33. Favoritblommor? Vintergäck, snödroppar, krokus, tulpaner
34. Är du kär? Nej
35. Favorit-snabbmatsrestaurant? Vet inte äter en veg burgare vid sällsynta tillfällen i Gullans kiosk
36. Äger du en cykel? Japp
37. Vem fick du senaste mailet från? Välkomstmejl från Mobilforum
38. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på? Någon teknikinriktad
39. Läggdags? 23:00 fram till morgontimmarna just nu
40. Senaste personen du delade en middag med? Kära Syster
41. Vad lyssnar du till just nu? Download the true history of the Internet på Science Discovery
42. Favoritfärg? Svart, grön, röd, lila
43. Hur många tatueringar har du? Inga.
44. Vad jobbar du med? Min självkänsla och sociala kompetens
45. Favoritträning? Promenader, simning, skulle vilja prova sån träning de har i USA som innefattar datorspel
46. Har du några djur? Japp. Två katter Eskarina och Isis
47. Vad önskar du dig? Ett arbete med inkomst, ett hus och organisationsförmåga.
48. Ringsignal på mobilen? Har en lånemobil och jag har just ”komponerat” en egen signal, kanske inte så vackert med unikt i alla fall 😀

Utmanar
Ordtumlare
Majsan67
AtDeHyDi

3 responses to “Utmaning 1

  1. Puhhhh! Då var jag klar med utmaningen! 🙂

  2. Hjälp, ok…jag tar utmaningen 😉
    Börjar nu!

  3. Sådär ja… nu var det gjort 😉

Kommentera

