Mer matlagning

Kommer imorgon eller snarare senare idag, linsbolognesen är redan slut jag hade tänkt ta ett fotot av den och posta med receptet men kom aldrig så långt, vi åt den. Så det blir att göra ny 😀
Har möte med Herr Verksam imorgon jag försöker att inte vara alltför pessimistisk men det är svårt för jag vet inte allvarligt talat hur han skall kunna trolla fram någonstans för mig att bli anställd. Jag är trött på att vara sjukskriven och även ganska trött på att jobba gratis.

Den 21 december fyller jag år och eftersom jag inte fyller jämnt eller så är det bara ett litet firande (eller fyller man inte egentligen jämnt vartannat år? Spelar ingen roll just nu eftersom det ändå skulle bli ojämnt i år)

Skall träffa min psykiater i början på nästa år, jag eventuellt byta och har egentligen inte träffa henne men jag antar att det är lika bra, lyckligtvis följer Syster med mig, vi pratar igenom det innan sen är hon stöd och hjälper mig att få fram vad jag vill sagt när jag själv gett upp av ren frustration.

Just nu är jag trött och hungrig och gör mitt bästa för att komma ur depressionen och hoppas att jag kan få hjälp med anställning snart, vill inte gå hemma mer. Det bryter ner mig, funkar inte med studier.
Måste äta något innan jag går och lägger mig vet bara inte vad jag skall äta.

Kommentera

