Ingen glädje kvar

Just nu känns det som jag håller på att gå i bitar, fick ett mindre sammanbrott igår då allt jag ville göra var att sitta uppkrupen i soffan och gråta. Det är möjligt att jag är deprimerad jag har ingen lust med nånting, ingenting känns lockande, jag har ingen matlust, jag sover inte ordentligt.
Vad göra? Inte söka sig till sjukvården i alla fall, jag vill inte ha fler mediciner och vill inte bli inlagd för ingendera skulle vara till någon hjälp.
Här hade jag planerat att skriva ett lång inlägg om allt som tynger mig, varför jag inte skulle vara hjälpt av mer anti-depressiva eller varför det inte är lönt att lägga in sig även om det genom något under skulle finnas en ledig plats någonstans. Men jag orkar inte, jag har ingen lust med någonting, ingenting intresserar mig riktigt.
Det är möjligt att jag upprepar mig men det är ett kort inlägg så jag hoppas att det är OK för jag orkar inte ändra någonting.
Jag vill inte oroa någon, det är ingen fara för mitt liv eller fysiska hälsa, jag planerar inte att skada mig själv eller någonting åt det hållet. Jag kommer troligtvis att sitta här i soffan, gråta en skvätt mellan varven, förvisso kommer jag antagligen ha svårt att orka äta ordentligt, ha fortsatt svårt att sova och tillbringa massor med tid att surfa för försöka hitta något att skingra tankarna med om så bara för några minuter. Det är kanske inte helt bra men knappast någon katastrof heller.
Jag chattar däremot fortfarande gärna så om du kommer online och känner för att prata lite AddAnna så blir jag bara glad, det gäller egentligen alla DAMP tanterna men det är bara Anna jag har på min lista.

6 responses to “Ingen glädje kvar

  1. nollkollcarlsson

    Kramar till dig!

  2. Adda mig och skrik av dig om du vill. Jag finns här. lovelyloma snabel-a msn.com

  3. *kramar om och kommer med lite varm chokladhavremjölk* Hoppas det känns bättre snart…

  4. vegangeekgirl

    Tack för era värmande ord allesammans det värmer *åtgärdar kramar och dricker chokladhavremjölk*

  5. Jag förstår känslan. är själv inne i en period där jag är less på det mesta. Äter dåligt, kan inte sova mer än 3 timmar per natt, humöret pendlar upp och ner – har mest bara lust att storgråta, alternativt kasta lite tallrikar omkring mig. Påbörjar min adhdutredning nu på fredag…Det rör upp så otroligt mycket känslor, även om det även känns väldigt skönt ändå.

    Maginfluensa har jag fått nu också. Kan det bli bättre (värre)? Blä! 🙂

    Jag hoppas att du kommer må bättre snart, och om du vill chatta lite så adda mig på msn: me_josie_83@hotmail.com

    Många stora kramar!
    // Josefine

  6. Jag tänker på dig och tycker om dig gumman!
    Vi har ju tyvärr gått om varandra lite de senaste dygnen på msn. Jag har dessutom missat detta inlägg… Förlåt för dig kära du!
    Många kramar!!!

Kommentera

