Katterna och jag

Sitter här i soffan med båda katterna, klockan är 4:16 och Syster sover nog, det gör i och för sig katterna med, Eskarina ligger bakom mig på soffryggen och Isis har gosat in sig mot mitt ben. Vi har druckit vin och färgat håret, jag har haft mer henna i mitt eftersom jag inte var nöjd med min egen färgning och Syster satsade på en brun nyans av mer kemikalisk variant.
Jag glömde att ta propavan men skall snart förflytta mig till sängen för om inte annat kan jag lösa korsord, lyssna på min iPod och mysa med mina gosiga täcken, har jag tur får jag även kattsällskap dock kommer det inte överens nog än för att båda skall kunna sova samtidigt i min säng.

Det där med nätreklam kan bli väldigt fel ibland, jag gjorde en google sökning i Eskiltuna kuriren efter en historia om en 4 åring som brutit benet i samband med avgipsning som jag läst en notis om i på http://www.doktorsguiden.se/ att söka på benbrott gav alldeles för många resultat så jag petade in 4-åring i sökfältet och gjorde om sökningen hittade fortfarande inte det jag var ute i men en snabb blick i högerkanten på skärmen fick mig att skratta högt för där hade en liten annons placerat sig.

Sponsrade länkar
4 åringar
Låga priser på 4 åringar
Fynda nu på Tradera!
Tradera.com

Är det ens lagligt? 😉

3 responses to “Katterna och jag

  1. Tja, när man googlar något namn brukar det vara samma sak. ”Låga priser på Anna Andersson”…

  2. vegangeekgirl

    Förvisso är det inget nytt fenomen det har du helt rätt i 😀
    Men klockan 4 på morgonen efter ett par glas vin fann jag det ofantligt underhållande 😉 det behövs inte mycket alkohol för att jag skall skratta åt det mesta.

  3. Som när jag letade efter info om prostitution för några år sedan till en uppsats… Inte visste jag att man kunde köpa sådana på eBay!

Kommentera

