Google sökning

Jag roar mig ofta med att titta på min statistik och och tycker det är extra roande att se vad folk har skrivit i Google för att hitta hit idag gjorde ett intressant fynd. ”blogg nyköping kimberly dotter” kan detta vara mamma eller hur kom vederbörande upp med denna söksträng? Jag är nyfiken om du som hittade hit på det viset är kvar och läser får du gärna kommentera och stilla min nyfikenhet!
Jag kan förstå de tre första orden det skulle kunna vara vem som helst som vet vad jag heter och bor. Men ”dotter”?
Jag har inte skrivit om det, tror jag för jag utgår från att de flesta kan lista ut att jag är någons dotter 😉
Jag är både trött och förvirrad idag så jag hoppas att jag inte uttrycker mig klumpigt här. 😀
Det var även någon som hittat mig genom att söka på ”renbäddat” visserligen är det mysigt med en fräsch renbäddad säng men hur i hela världen hamnade de här efter den sökningen? Jag är helt säker på att jag aldrig skrivit om renbäddning eller någon form av bäddning faktiskt!

Jag har inte gjort särskilt mycket idag, bara plockat lite i köket, jag blir fort andfådd när jag försöker göra något och behöver sätta mig och vila.

Inatt sov jag! Jag somnade vid 1:00 tiden och klev motvilligt upp 11:30 efter att snoozat mobilen ungefär en halvtimme, jag har hittat en signal på mobilen som jag använder för väckning som inte är så plågsam för mina öron som den jag hade innan var. Min klockradio har gett upp, eller den fungerar men det går inte att ändra alarmtiden och jag har inte lust att stiga upp klockan 6:00 varje morgon eller ens bli väckt då.

Just nu tittar vi på House jag var för trött för att se det igår. Isis ligger och myser i Systers knä, Eskarina ligger antagligen på en kudde under skrivbordet, det är favoritplatsen just nu.

Tillagt:
Syster påpekade att det kunde varit någon som fått en dotter som de skriver om som de sökte efter! Syster är ett geni! Själv känner jag mig lite smådum som inte tänkte så långt, visste bara inte om det fanns fler Kimberlys här i Nyköping, finns en i Oxelösund har jag hört, vet ej om hon bloggar.
Mer tillägg:
Enligt Eniro är vi åtminstone 3 Kimberly i Nyköping *rodnar* så kan det gå när man tror att man är den enda.

Kommentera

