Barack Obama som ny president

Han vann! Han vann! Han vann verkligen med god marginal. Högt valdeltagande också i synnerhet för att vara USA. Nu är jag verkligen trött, klockan är 7:00 på morgonen och jag är glad men ack så trött.
Nu hoppas jag bara att med tanke på den hotbild som finns mot honom att Secret Service sköter sitt jobb ordentligt.
Jag är hungrig också, kanske dricka lite mer sojamjölk… nej jag vet fungerar inte som mat i längden men jag är alldeles för trött för att ordna något annat. Jag har ätit min mumsiga sallad innan idag eller vänta det var visst igår, men jag kan inte mumsa i mig all mumsig sallad på en gång.

Kommentera

