Sen morgon

Jag är trött och förkyld, har ont i halsen och en elak hosta som river i halsen så att den gör ännu mer ont. Har en del funderingar om allt möjligt som jag skall försöka skriva om senare. Jag har en teknisk fråga till mina kära läsare, vanligtvis fixar jag tekniken ganska bra och klurar ut saker men inte nu. Det här med att pinga? Hur gör man det? Var gör man det? Vad hoppas man att det skall leda till? Jag har pratat med min BFF google och fått upp en del information, men så mycket klokare blev jag inte för det. Det underlättar inte heller antar jag att klockan är nästan 9:00 och jag är fortfarande vaken, det är bra för den rubbade dygnsrytmen det… eller kanske inte.

Avslutar med en bild på vad som kan hända om alla är sjuka och en soppkastrull blir stående, måste säga att resultat blev oväntat gulligt!

Vad som  händer om man glömmer att diska...

Vad som händer om man glömmer att diska...

One response to “Sen morgon

  1. men åååååååååh :D:D:D:D:D:D <3<3<3<3<3<3

Kommentera

