Kattproblem

Lille Balder nu 6 månader gammal har aldrig lyckats bli riktigt rumsren trots våra ansträngningar, vilket till vår oerhörda sorg innebär att vi inte kan behålla honom, eftersom vi hyr fungerar det inte med en katt som inte riktigt reder ut det där med låda, gör det inte ett dyft lättare dock.

Somnade inte förrän framåt femtiden i morse hoppas att jag kan somna tidigare i natt.

Nu över till något helt annat! Jag behöver klippa mig! Jag är långhårig 😦 vi skall bara röja undan lite så att håret blir lätt att sopa upp först.

2 responses to “Kattproblem

  1. Vännen då… usch så jobbigt…
    Ska ni avliva honom, eller ska han omplaceras?
    Vore ju bra om han fick ett hem som inte innebär lägenhet.. men om det inte finns ett sånt för honom så får han vandra över regnbågsbron till min vovve Cassius, som jag lovar möter honom där med en stor bamsekram!

  2. vegangeekgirl

    Jag är glad över tanken på Cassius mötandes Balder idag. Tack för din kommentar det värmde verkligen *kram*

Kommentera

