Krasslig

Fick till slut ta lite Cocillana för att kunna sova, läste i FASS att man kan tydligen använda den även om man är gravid… vet dock inte om det är något jag skulle vilja göra det är trots allt ganska starka grejer… men ack så effektiva.
Idag är jag hemma och sjuk jag har 38.1 graders feber vilket kan påverka en ganska mycket om man är en kallblodig typ som jag som sällan orkar upp över 37 grader.

Jag måste äta något snart, klockan är 14:48 och jag har än så länge ätit en banan och druckit lite te, imponerande jag vet! Jag har varit upp sen kl 10 ungefär.

2 responses to “Krasslig

  1. Psykbryt - de deprimerades stilikon

    Ingen höjdare att vara sjuk…blir ju lätt så att det påverkar andra områden såsom vilja, aptit osv…

  2. Finkänsliga Fröken Å

    åh, gravid, grattis 😀

    jag trodde att jag jade lagt in dig i min blogglista?! men tyckte det var magert med inlägg. men nu så :´)

Kommentera

