Uppkopplingsbesvär

Försöker just nu få 3:s mobila bredband att samarbeta med min dator, det går sådär, kanske för att jag hoppat över första steget tills vidare och har fortfarande koden kvar på simkortet.

Är nu något lugnare efter en väldigt hyperaktiv dag. Jag har tagit många extrasteg och små hopp idag i ett försök att bli av med överskottsenergin samtidigt som jag var så trött att jag helst velat sova. Nu skall jag försöka varva ner och hoppas på sömn inatt.

2 responses to “Uppkopplingsbesvär

  1. Visst är det en konstiga kombination det där…? Att bara skutta omkring och försöka bli av med en massa energi, samtidigt som man är fullständigt utmattad? Att ens konstiga kropp vill BLI AV med energi samtidigt som den vill SPARA energi?! Konstigt… ungefär som att vara törstig och kissnödig på samma gång… 😛
    Hoppas du fick dig lite sömn i natt sen…

  2. Mycket konstig kombination! Svårt att veta hur man skall förhålla sig också. Jag har ännu inte kommit på något sätt att vila och springa rundor samtidigt.

Kommentera

