Glad men trött men hyper

Idag är jag totalt hyper samt väldigt, väldigt trött vilket leder till en önskan att klättra på väggarna och sova… samtidigt. Jag står nu med med en länk hit på Damp tant sidan vilket gör mig glad! Jag gjorde några glädjeskutt över det innan och min stackars sovande bonus syster undrade vad tusan jag sysslade med. Just nu sitter jag här vid datorn och fladdrar runt bland flikarna i Firefox medan tankarna rusar runt i mitt huvud som en grupp hyperaktiva småttingar. jag tycker om ord och gillar att kasta om dem även när det inte finns någon egentlig mening med det. Tantdamperna, VassTant, AnnaAdd, BrytPsyk, BitchWitch o s v
Det ligger en katt på var sida om mig, båda med magarna i vädret, en kör tvätt och den andra bara spinner.
”Oh titta halvätet äpple, trodde jag var klar med det”
Mmm det var gott!
Jaha det var något mer jag tänkte skriva om, vad var nu det?
Det kan bli ganska pinsamt när någon har stått och pratat med/till en en lång stund och man plötsligt inser att man har inte en aning vad de har sagt.
”Umm ursäkta kan du ta om det där, jag glömde att lyssna” är en ärlig men kanske inte alltid uppskattad replik.
Vad är det med mig idag? Jag *vet* att jag har tagit Concertan.

Jag tänkte gå till biblioteket igen och sätta upp böcker men då måste jag helst somna innan 3 – 4 på morgonen som jag gjort de senaste nätterna det blir alldeles för jobbigt att gå upp redan vid 7 – 8 på morgonen annars.

One response to “Glad men trött men hyper

  1. Psykbryt - de deprimerades stilikon

    Haha…vilken underbar titel ”Glad men trött men hyper”. Nu ligger du även i den exklusiva Damptantsfeeden. 🙂

    http://www.google.com/reader/public/atom/user/15796384757392564736/label/Damptanterna

    Så nu får du nya stalkers 🙂

Kommentera

