Jag lyckades

Äntligen ställa in bloggen in rätt tidszon! Det var ju inte direkt svårt när jag tog mig tiden att klicka runt lite på olika inställningar, jag ändrade kommentars tjohejsan också för tydligen var man tvungen ha blogger/gmail/ eller OpenID för att kommentera innan och det var ju litta trist! Firefox stavningskontroll gillar inte riktigt en del ord jag använder.
Jag lyckades inte lägga mig innan midnatt och kan bli svårt att hinna till sängen innan 1:00 också. Nya planen är innan 1:30!
Men det har i alla fall blivit bättre på den fronten jag kommer ihåg när min högsta ambition var att gå och lägga mig innan solen gick upp… och nej det var inte på sommaren med tidig soluppgång XD

Nehej jag lyckades visst inte riktigt nu har den här posten fel tidszon så nu kommer de i fel ordning. Det stör mig men jag måste sova.

Kommentera

