Ny färg

Nu är bloggen inte rosa längre i alla fall, även om jag inte är helnöjd så är det ett fall framåt. Bloggen och jag verkar vara i olika tidszoner men jag vet inte hur man fixar det. Har precis installerat lite spel och annat skojigt. Jag har en annorlunda familjesituation. Jag har en bonussyster som jag delar liv och lägenhet med som har två biologiska systrar som har bar, ibland som nu är vi barnvakter. Ena syskonparet har lärt sig att på min dator finns det roliga spel, jag kör Ubuntu och har hittat en del barnvänliga spel, men det verkar att deras favoritspel inte finns med i den nya utgåvan. Jag hittade dock en del annat skoj innan jag gav upp och tryckte ”install” så jag kunde bege mig till toaletten anledningen till att jag väntade var att om jag nu var tvungen att göra något så tråkigt som att springa från till toa kunde ju datorn arbeta under tiden i alla fall.
Jag har även två biologiska bröder men de bor på annan ort.
Poängen med att berätta om barnen och min dator var att berätta om de fina vinkar de kommer med ibland.
Är det där din dator?
Ja
Det finns roliga spel på den
Jepp
*pekar på skärmen* om man klickar där kan man få fram spelen.
Mmmm

Tyvärr för de stackars barnen är jag lite lätt korkad och förstår ingenting…;-)

Kommentera

